سرخط خبرها

حمله همه جانبه بازیکنان استقلال به خطیر| قابل پیش بینی بود!

  • کد خبر: ۱۸۵۴۲۱
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
حمله همه جانبه بازیکنان استقلال به خطیر| قابل پیش بینی بود!
همان طور که از هفته‌ها قبل پیش بینی می‌شد سرانجام کاسه صبر بازیکنان استقلال بابت بدقولی‌های طولانی علی خطیر لبریز شد و بازیکنان واکنش‌های تندی به وقایع فصل جاری نشان دادند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از هفته‌ها قبل شنیده می‌شد که بازیکنان استقلال قصد دارند به نشانه اعتراض نسبت به وضعیت مالی که از سوی باشگاه برای‌شان به وجود آمده در اقدامی مشترک اعتصاب کنند.

تصمیم به اعتصاب و انتشار استوری علیه علی خطیر، اما چند هفته بیشتر طول کشید و بازیکنان استقلال تصور می‌کردند در زمان باقی مانده، مدیریت باشگاه اقداماتی در راستای بهبود اوضاع مالی انجام می‌دهد، اما در کمال شگفتی هیچ یک از وعده‌های مالی مدیران باشگاه استقلال به سرانجام نرسید تا بازیکنان با انتشار استوری‌هایی مشترک از آنچه در باشگاه رخ داده گلایه کنند وانتقاد خود را به گوش مدیران برسانند.

همان طور که از مدت‌ها قبل نیز گفته می‌شد بازیکنان استقلال ۳۰ تا ۴۰ درصد از حقوق فصل پیش خود را دریافت نکرده‌اند که در استوری مشترک بازیکنان به این نکته اشاره شده است. برخی مسئولان باشگاه استقلال، اما تلاش می‌کردند این موضوع را لاپوشانی و پنهان کنند، اما بازیکنان در استوری خود دقیقا به این همین اعداد اشاره کرده‌اند تا مشخص شود تلاش مسئولان باشگاه استقلال برای گمراه کردن افکار عمومی هیچ فایده‌ای نداشته است.


اینکه چرا علی خطیر به عنوان اول شخص تصمیم گیرنده در باشگاه استقلال با وجود وعده‌هایی که در بهبود اوضاع مالی داده بود قادر نیست به حل مشکلات مالی بپردازد از آن دسته سوالات بی پاسخی است که شاید فقط خودش این شخص بتواند به آن پاسخ روشن دهد.

مسئول اول باشگاه استقلال در بخش مدیریت تا به امروز فقط ۱۰ درصد پرداختی به بازیکنان داشته و حتی توافقاتی که با یک اسپانسر داشت با مشکل مواجه شد و آن شخصی که با باشگاه قول و قرار گذشته بود نتوانست چک ۲۰ میلیاردی خود را هم به سود باشگاه استقلال پول کند.  

درواقع اگر بخواهیم حقیقت مدیریت خطیر را در باشگاه استقلال بازگو کنیم او عملا اقدامی در راستای بهبود اوضاع مالی این باشگاه انجام نداده است. مگر آنکه خطیر و حامیانش بر این باور باشند که قرارداد روز گذشته با یک شرکت تولید البسه داخلی حرکتی بزرگ در راستای منافع باشگاه استقلال باشد!

آنچه مسلم است در شرایط فعلی که شکایت عمیقی میان مدیریت و سرمربی وجود دارد و بحران‌های مالی که باشگاه را فرا گرفته نباید امید آن چنانی به آینده استقلال در لیگ برتر داشت.  

بدون شک تیمی که بازیکنانش دغدغه مالی دارند و این چنین علیه باشگاه جبهه می‌گیرند نباید در عرصه لیگ موفقیتی به دست آورد، مگر آنکه در روز‌های باقی اقداماتی انجام شود.

به هرحال استوری مشترک بازیکنان استقلال خیلی‌ها را به یاد روز‌هایی انداخت که علی فتح‌الله ناچار به ترک باشگاه استقلال شد. در آن ایام نیز بازیکنان با سلسله اقدامات مشترک علیه باشگاه زمینه ساز برکناری فتح الله‌زاده شدند و احتمال دارد منظور از حرکت مشترک اخیر نیز همین باشد.

حمله همه جانبه بازیکنان استقلال به خطیر| قابل پیش بینی بود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->